Ειδική Αγωγή(Δυσλεξία)

 

  • Δυσλεξία και Φωνολογική επίγνωση.  Για να διαβάσετε την εργασία μου, που δημοσιεύτηκε στην "Επιστημονική Επετηρίδα Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κορινθίας" πατήστε εδώ (σελ.53-58)
     
  • Δυσλεξία και Φυσική Αγωγή. Στην έρευνα των Απτεσλής Ν. και Τσιγγίλης Ν. που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Hellenic journal of physical education & sport science» Απρίλιος- Ιούνιος 2015 τόμος 35, τεύχος 2,3 (σελ.39) και παρουσιάστηκε στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, αναφέρεται σημαντική διαφοροποίηση μεταξύ παιδιών με δυσλεξία και ομάδας ελέγχου (παιδιά τυπικής ανάπτυξης) στο κινητικό προφίλ, στην επιδεξιότητα των χεριών, στις δεξιότητες με μπάλα και στην ισορροπία. Ενισχύοντας την άποψη ότι συχνά οι κινητικές διαταραχές συνυπάρχουν με τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.Από τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι ο ΚΦΑ θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του, αν μέσα στο τμήμα υπάρχει μαθητής με διαγνωσμένη δυσλεξία και να τροποποιεί το ωρολόγιο πρόγραμμα του καταλλήλως.

 

  • Πώς είναι να διαβάζεις με δυσλεξία εδώ
  • Πώς βλέπει τα γράμματα ένα παιδί μα δυσλεξία; εδώ
  • video εδώεδώ   &  εδώεδώεδώ
  • Διαφοροποιημένη Διδασκαλία εδώ